ggmom Ben neden anlatamadım 🙂 Bakın bu söylediklerinizin hepsini denemiş ama görünürde sütünü 60 ml den 65 e bile çıkaramamış bir tecrübe olarak konuşuyorum. Eğer ben sütüm az deyip mama verseydim muhtemelen red yiyecektim. Benim sütüm bebeğimi tıkayacak, sıktığımda fışkıracak kadar çok. Ama sağdığım zaman gelmiyor🙂 Arkadaşlara sağdığınız sütün miktarına bakıp endişelenmeyin demeye çalışıyorum hepsi bu 🙂 Kimseye sağım yapmak kötüdür cıs kaka demedim sakin 👍🏻 Ve bu bir gerçek; bazı kadınların süt kanalları dardır. O sütü çekebilecek tek kişide bebiştir👍🏻