Srfe01 benimki de hemen hemen benzer, ek olarak kendime kişisel malzemeler ekledim yani diş fırçası, sabun, makyaj mal., nemlendirici, yüz yıkama - temizleme jeli, şampuan, havlu, tarak filan gibi. Bebekle alakalı da ben ne olur ne olmaz diye göğüs pompası, biberon ve kaşık biberon da koydum. Puset, puset örtüsü, emzirme yastığı. Bebek için ne olur ne olmaz küçük bir çarşaf ekledim, o hastanede konulan kutuya sermek için, ben huylandığım için kendime yastık kılıfı ve yelek. Hasatneye ilk gelenlere vermek için hediyelik ve çikolata yaptırmıştım onları ekleyeceğim. Bir de çok duyuyorum kayısı hoşafı ve durum netleştiginde eğer sezaryen olacaksa kahve koymak gerekiyormuş.