@Fenerli6767lk önce içinizi ferah tutun korkmayın kaç haftalık gebesiniz bilmiyorum ama kendimden örnek vereyim benim ilk gebeliğimde 5 haftalıkken kese var bebek yoktu dr 1 hafta sonra yine gel dedi gittim yine görmedi 7. Haftada bebeği gördü.Şuan 2. gebeliğimi yaşıyorum 6. Haftada öğrendim gebe olduğumu 7. Haftada bebeği gördük☺️