Arkadaşlar 19 haftalık olacağım ikizlere yarın kaç gündür böyle regl sancısı gibi sancı vardı ama böyle bebeğin büyüme sancısı gibi çok takılmamıştım ama bugün mercimek büyüklüğünde çok az kan geldi varla yok arası kötü bir şey mi çok korkuyorum sabah gidicem hastaneye