Kubratyfur Kızlar cıdden böyle bişey varmı sureklı bana böyle diyolar anne üşürse karnındaki bebekde üşürmü varmı böyle bişey yoksa hurafemi
Aylaa123 Kubratyfur 😂ya böyle şeylere inanmayın bebeğiniz derinizin kat kaç altında amniyo sıvısı içerisinde neden üşüsün
Minnaksever Kubratyfur olur mu ya Allah aşkına bı kesenin içinde o da su dolu ve rahimde nerden hissedecek üşümeyi.buz tutmanız lazım vücut sicakliginin çok düşmesi lazım hurafe tabi
gizemSA Aylaa123 b Kubratyfur ya bacım öyle bisey varsa bile bu sıcaklarda usumeleri mümkünmü 😀 zaten amniyotuj sıvı onun ısısını koruyor soguktada sıcaklarda degil
Esra1999 Kubratyfur 🤣🤣🤣🤣 kız öyle şey mi olur ya kimseyi dinleme bebek üşümez içerde kutuplu var yaaa
metemom_ Kubratyfur bebeğin vücut ısısıyla seninki aynı olmaz canım amniyon sıvısı hep 37derecedir hic bir sey etkilemez