Sebur Kızlar büyük alışveriş yapicam emzik alicam 0 -6 ay ama philips avantajları mi alsam? Kimi bebek reddediyormus kullanmiyormus. Bide chicco markası var? Marka olarak ne önerirsiniz?
Aylaa123 Sebur her bebek her markayı kabul etmiyor gidip en pahalısını alırsın bakkal emziği tutar bu bebekler keyifçi oluyor biraz 😂 deneyerek bulursunuz . Ben başlangıç olarak philips avent aldım tutmazda farklı marka alırım
Hamide_00 Sebur wee baby kullandım hep oğluma büyüdüğü halde 6-18 aylık emzik bile emmiyordu hep 0-6 ay kullandık 2 yaşına kdr 😂 arkadaşımın kızı da öyle kaç tane emzik aldı phlips avent bile aldı kullanmadı asla almadı o da wee baby emzik kullandı sana da onu öneririm
Sumeyyeky Sebur mamajoo aldım ben bilmiyordum öyle bebeklerin emzik seçtiğini ama sorun yaşamadık tuttu hemen
denizgurbuz Sebur philips avent aldım emmedi fazla. Annemler başka markalarda aldı hiç birini emmedi o yüzden deneyerek anlayabilirsin bunu. Yine en iyi aventi emdi o da dışarda ağladıgında uykusu geldiğinde aşı oldugunda falan bende öyle durumlarda emsin istiyodum zaten onun dışında emmesede olur
dogurangaplumba Aylaa123 benim bebeğim mesela bir sürü marka emzikten wee baby damaklı tuttu 2 gün emdi sonra yine emmek istemedi bebeklere doğar doğmaz emzik vermeyince sonradan tutturması zor oluyor ben bebeğime veremedim 2 buçuk aydır emzik için uğraşıyorum
Sebur Sumeyyeky ne güzel şanslısınız. Malesef seçen bebekler oluyormuş ya. Benim arkadaşlarım hep pahalı pahalı aldılar kabul etmemiş bebişler😅🤪
denizgurbuz Sebur valla herşey pahalı hele oyuncaklar cok fena😂 uygun fiyatlılara bakabilirsin valla bulursan indirim falan kaçırma 😂
hndnn Frig ya da bibs kauçuk emzik aldı sadece ilk kızım, şimdi yeni doğacak bebeğimede bibs aldım. Damak yapısı için daha iyi bence
Sebur denizgurbuz çok nadir indirim oluyor o zamanda almaya param olmuyor hshdhjwhdje yapcak bisi yok alicaz artik🤪😄 oyuncak kısmına henüz gecmedim😆🤩
denizgurbuz Sebur wee baby bak e bebekten şok marketten bile emzik almıştım ben oralarada geliyo bazen. Kac haftalıksın bilmiyorum ama ucuz gördüğün yerde al direk cıngırak vs😂 geçen bi oyuncakcıya gittim 500 liradan aşağı bişey yoktu en basit diş kaşıyıclar cıngıraklar bile 450 500
Gokturkmom_ Sebur yeğenime hastaneden çıkmadan verdik tuttu inşallah oğluşum da tutar 😅 tabi sizin bebişte