gozdeee41 açlık şekeriniz yüksek oluyor. benim de aynıydı gece 3 te ölçtüğüm değerle sabah aç karna ölçtüğüm değerler aynıydı. uyurken yükseliyordu. 102-104-99 gibi değerler. bu diyetle çözülebilecek bi şe değildi çünkü zaten bi şe yemiyordum. açlık şekerini düzenlemek adına Levemir (uzun süreli yavaş hızda etki eden insülin başladık.) 1 - 2 hafta düşük doz (6) denedik düşmedi. şu anda 9 doz vuruyorum. Çok şükür düzene girdi. 95′ten düşük çıkıyor. diyetle de destekliyorum. Rabbim hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin herkese.