Mavisbonck Kızlarrr 3 gündür üstümde bi halsizlik ki sormayın habire uyuyorum hamileliğim ilk aylarında da böyleydim bugün bile bütün gün uyuyup yattım nerdeyse bi yemek wc kalktim sadece eşim gelmeden de evi toplıycam smdi sağ solu niye böyle oldum sabahtan hallederdim normalde her işimi ama kolumu zor kaldırır haldeym😭😭😭
Kaderyunus Mavisbonck aynıyız maalesef bende hamileliğimin ilk zamanları gibi oldum 1 haftadır . Akşam 6dan 7ye kadar 1 saat uyumazsam gözümü açamıyorum 🙅♀️ neden böyle oldu acaba 🤷♀️
Anneci Bende öyleyim çünkü bebiş gece hareketlerinden uyuyamıyorum geç kalkıyorum ve uykum geldikçe de uyurum doğunca zaten özlicez bu uyumaları 🤗