Kızlar 2. Gebelik 6+0 da Dr da bebeği gördük kalbi atıyor pıt pıt ama daha küçük dedi dinletmek istedi ama sesini alamadık tam. 8 haftalıkken tekrar gel dedi. 2 gündür ruhum sıkılıyor afaganlar basıyor beni böyle sinir stres . 3 yaşında kızım var bidi bidi konuştukça geriliyorum anlamsızca. Arada midem bulaniyor tiksinti geliyo. İşin tuhafı 5 aylık gibiyim karnım o kadar şişti ki neden böyle oldum yaaa . Bebeginde tam kalbini duymayinca şey oldum işte gerildim mi bilmiyorum . Acaba kalbi durdu mu diyorum veya herşey yolunda mi. Yolunda olmasa karnım neden şişti diyorum yada bulantim neden var gibi Gibi. Heralde psikolojim çöktü kizlar .çok gerginim.