Darkparadisee ben ilk gebeligim de, odada sondam takıldı hafif acı hissettim sonra doktora iki de bir beni nasıl anestezi yapacaksınız dedim lütfen dedim komple bayiltin. Oda anestezi doktoru karar verecek dedi.
Ameliyat odasına giderken tır tir titredim o soğuktan ameliyathane soğuğundan sonra doktora yine dedim beni nasıl bayiltacaksiniz diye bana asla bir şey demediler. Bana sadece kaç yaşındasın dediler 23 dedim ve bayıldım 😁 asla ne oldu bitti hatirlamadim.
Belden uyuşmali ameliyat asla kabul edemezdim korkudan bu arada devlette doğum yaptım çok memnun kaldı. Herseyiyle hemde, şuan yine hamileyim 5 haftalık.
Normal doğumdan korkuyorum 3 bucuga girecek kızım.
Normal istiyorum bı yandan bı yandan da sezeryanla istiyorum. Karisigim ama sezeryanla olursa yalvaricam yine 😁😁 genel diye