fff9898- 35 haftalığım doktorum 36 37 de normal doğum gözüküyor dedi bebeğim kaç kilo olması gerekiyor
Yasminnnnn fff9898- Bende 35+1 haftaligim banada öyle dedi ya 36 yada 37 de doğum dedi şuan ki kilosu 2360
Yasminnnnn Esr_mkrmn_ysf İdrar tahlilimde protein kaçağı çıktı 2+ pozitif şuan 24 saatlik idrar topluyorum yarin sonuç cikicak eğer sonuç pozitif olursa 2 agustosda doğum olur dedi sonuç negatif olursa bir 10 gün daha bekletecek
Yasminnnnn Babyycutee Protein kaçağı yüksek olunca 24 saatlik idrarda 300 ve üzeri değer çıkınca gebelik zehirlenmesi oluyor buda bebeğin gelişimini etkilediği için bekletmeden doğum baslatiyorlar ben ilk hamileligimde gebelik zehirlenmesi geçirdiğim için tedbir amaçlı 15 günde bir idrar veriyorum ayda birde 24 saatlik idrar veriyorum
Silasil Ben 37 de oğlumu doğurdum, 3200 doğdu. Şuan ikinci oğluma hanileyim 36dayım geçen hafta 2900 dü şuan kaç bilmiyorum😇