Aslisko Ben de henüz doktorumla konuşmadım. Yarın konuşacağız. Ama riske atmak istemiyorum. Çünkü asla geçmiyor. Hamileligimi öğrenmeden once öğrenmiştim enfeksiyonu. İlk trimesterda düşüğe sebep olur dediler. Çok şükür atlattık o dönemi. Simdi de erken doğuma sebep olabilir diyorlar doktorlar. Kalbim ağzımda bekliyorum🥹 32. haftaya geldik. İnşallah sıkıntısız atlatırız🙏🏼