Kızlar aşırı beğeniyorum ama bana fazla masraf gibi geliyor.
Siz ne düşünüyorsunuz? Ne yapacaksınız?
Evde kurulan dekoru kendi fiyatına alıp, eşime yaptırmayı düşünüyorum.
Balon şişirmek vs. Bir kaç tatlıyla meyveyle de masayı bezeriz. Birde pasta. Oldu bitti.
Siz ne planlıyorsunuz?