Zuziik ilk haftalarda bende öyleydim hatta bigün yataktan hiç kalkamamıstım. 7ye değil ama 8 e düşmüştü benimde artı bide aşırı kansızlıkta vardı bayag kötüydüm. Hatta tansiyon düşüklüğü bulantı falanda yapmıstı. Bikaç haftaya geçer mutlaka düşük tansiyona pek bişey yapamıyolar sen kendini kötü hissetmeye başlayınca hemen ayrana at bi çay kaşığı tuzu karıstır iç. Yanında tuzlu çubuk kraker bulundur gözün kararır gibi olunca hemen ye biraz ve asla aç kalma sık sık yemeye çalış bende iştahsızlıkta olmustu ama azda olsa yemeye çalışıyodum çok şükür sonrasında düzeldi. 18 haftalık olucaz bikaç hüne hep düşük hala düşük 9 ya da 10 arası takılıyo ama çok sallamıyo kötü gibi olursamda ayran çubuk olayına dönüyorm 🤣