Ara ara öğleden beridir çişimi yaparken canım acuyordu suand kasiklarimda bı ağrı var geçmiyor ve bebeğin harektelri sanki rahim agzindaymis gibi eşim sehir disinda o olsaydı hastaneye giderrdim ama evde ikitanede küçük ikizlerim var bakicak kimse yok enfeksiyon da mıdır yoksa erken doğum falan mı baya korkuyorum açıkcasi sabah olsa ilk isim doktora gitmek olucak bu durumu yaşayan oldmu içimde bı korku var