Eminekavasoglu Kizlar 30+6 haftalik hamileyim iki gundur asiri derecede dis agrisi yasiyorum parol iciyorum ama etki etmiyor aranizda oyle bi durum yasayan varmi varsa ne yaptiniz soyleyin lutfenn
myavocado Eminekavasoglu tuzlu su, karanfil yağı filan ağrıyı hafifletmek için geçici çözümler olabilir ama sizin vakit kaybetmeden fiş hekimine gitmeniz lazım. Eğer çürük diş veya enfeksiyon durumu varsa antibiyotik gerekebilir, ihmal etmemek gerek gebelikte
Alinrabia Eminekavasoglu hala devam edıyor 29 haftalıgım doktoruma sordum kanal tedavisi olmam gerekiyor cunku o da bana diş doktoruna gıt bana hngı tedavıyı hangı ılacı kullanacagını gosteren rapor yollasın ona gore ızın vereyım dedı randevu bulursam gıdecegım
Sumruhazal Eminekavasoglu ben de 1 hafta cektım dış doktoruna gittim parol fayda etmez dedı antibiyotik verdı bu rahatlatır senı dedı kullandım iyiye gıttı haıfflefı yıne başladı sonra serum aldım bir kaç kez fırcaladım şuan şükür yok darısı basına ama tuzlu su siskınlık ödem yapar ona dikkat et bırde hamılesın herseyı yapma ya acıle gıt yada diş doktoruna yıne fayda var
Eminekavasoglu myavocado evet gitmistim cekilmesi gerek dendi ama dogumdan sonraya bırakıldı su an gecmesi icin herseyi yaptim ama gecmiyor maalesef dis kadar illet bi sey yok sanirim