Sebur Kızlar 21+2 hamileyim bir gün hareketleri hissediyorsam diğer günler hiç hissetmediğim oluyor ( birkaç gün) bu zamanlarda böyle oluyormuş zaten normal mis. Düzenli olarak tam anlamıyla ne zaman hissettiniz?
Mnelkk Benimde aynı canım tam 21 haftayız bizde bigün yerinde durmuyor bigün hiç hareket yok. Keyfi ne zaman isterse paşamızın 🐣 Bu haftalar böyleymiş 3 4 haftaya netleşir heralde iyice
Sebur Mnelkk ehehe demek bu dönemlerde hep böyle 🥰🥲 insan merak ediyor neyse sağlıklı olsunlarda yeter🥰