Efnan-77 hilal_wq4 sen hissediyomuydum peki benimde gün içinde sık sık kasılmalarım oluyo ve alttan baskı hissi var hareket edince alttanda hissediyorum iniyomuş gibi
fato-21 hilal_wq4 bana da üç gün önce sancı var dediler akciğer iğnesi vurdular serum vurdular şu an dinleniyorum 35 haftalığım
hilal_wq4 Ayliz010 ağır kaldırdım sonra Bi baktim sancim oluyor iki kere üst üste de ilişkiye girdim iliskiden sonra duş aldim
_Minik_ hilal_wq4 korkma canım benim oğlum 37haftada doğdu, hiç sorun olmadı. 36hafta sonrası hiç risk falan yok gelişi haftasına uyumluysa
Efnan-77 hilal_wq4 banada oluyo yeni tuvaleten çıkıyorum sanki Küçük tuvaletim var hayla hatta bugun tutarsınızda ağrı girer ya artık kasıkalrınıza öyle bi ağrı girdi
Beybitooo hilal_wq4 aynı haftada aynı şeyleri yaşadım nst sancı da çıkıyordu açıklık yoktu şimdi 38+1 oluk cumartesi doğum var korkmayın yalancı sancı onlar doğum sancısı anlaşılmayacak gibi olmuyor 😌