Kızlaaar 2 gün önce yine evde gebelik testi yaptım pozitif çıktı(silik) bugün dayanamadım nöb. Eczaneden çıbık aldım eve geldim damlatma yerine fazlaca damlattım 🤣 heyecandan zaarr 🤣🤣🤣 c t yazan yer orta kuşum işte gebe olup olmadığını gösteren hazne patladı 🤣🤣🤣🤣🤣 parama acıdım 70 tele vermiştim üfff yarın ilk iş kan vericem yoksa doğurucam şimdi 🤣🤣🤣 (gülün diye yazdım ) 🤣🤣🤣