55selin_ Kızlar alt karın ağrısı bide sık sık idrara cıkmaktan başka bı bir belirtim yok test yapmaya çekiniyorum hep.negatif çıkıyor
Eda3834 55selin_ yap bence içinde kalacağına tutmussa zaten belli olacaktır belirsizlik daha çok yoruyor eğer bisey cikmazsada umudunu kaybetme adet olmazsan kan verirsin sonrasında hakkında hayırlısı olsun canım inşallah Rabbim gönlüne göre versin
Gizem1992 Senonif 2 gün kala erken gebelik testi nagatif çıktı ama hamileymişim ☺️ adetim 5 gün gecikince çift çizgiyi gördüm yani her negatif negatif olmuyor 🙂
SSultaann 55selin_ erken gebelik testi varsa yapın bence kaset testlerde adet gecikmesini beklemek daha iyi oluyor
Momellaa 55selin_ ben yumurtladığımı ağrı ve akıntıdan anlıyorum yumurtalığımda ilişki esnasında bile baskı oluyor sonrada yumurta akı akıntı geliyor 2 gün falan ordan anlayabilirsin inşallah pozitif netice alırsın canım
drnkra2025 Benmde adet belirtim hiç olmadığı için adet tarihine 1 gün kala kan verdim ve çıktı hafif bel ağrım ve kasık ağrım vardı
55selin_ drnkra2025 ay hadi İnşallah bu saate yapsam çıkarmı belki olsada belli olmaz gün boyunca yapmadım
drnkra2025 55selin_ ben kan verdiğim hamile olduğumu öğrendiğim gün erkn gebelik testi yaptm ondada çok silik çıktı istersen kan ver daha net sonuç al negatifi görmek moral bozuyo 🥹
55selin_ drnkra2025 yapicam ya bu gece burayada atarım iki tane var zaten bir tanede yarın sabah yaparım
Sedoshh Momellaa benimde şuan 6 gün var ama yumurtlama günümden 10 gün geçmedi henüz çıkmaz diye düşünüyorum. Sizin yumurtlamadan kaç gün sonra testte çıktı.
Momellaa 55selin_ varsa gece gündüz belli olmuyor benim betam 12 di öğlen yaptım silik gördüm gece bir daha yaptım daha koyu gördüm hatta kasette
drnkra2025 55selin_ hayır sabah kan verdim öğlenden sonrada test yaptım hatıra kalsın diye 2 çizgi görmek için 🥰