Benimde normal adet olur gibi bütün semptomlar ı yaşadım yani adet olacakmışım gibi adetim hiç gecikmezdi 1gün gecti yazsa olurdum fakat 2gün gecti yok 3oldu o arada sürekli tuvalete gidiyorum ıslaklık bakıyorum yok 4gün sabah kalkınca yapacağım dedim yaptım ilk kaset yaptım idrarı koyar koymaz saniyede cizgi sonra erken testte yapayım dedim yaptım oda çift çizgi çok net silik felan degildi sonra evde 5tane daha testim vardı hepsini yapmak istedim biran o kadar hızımı alamadım çünkü 1 düşük 1kimyasal 1aşılama2tüp bebek tedavisi görmüştüm☺️inanamadım kendime gelemedim 3yılda yaşadıklarım beni inanaılmaz yıprattı sonra hemen öğlen kan verdim sonucum 4092 cıktı ve doktorum bana gel kese görelim dedi ertesi gün kese için gittim gördük çok şükür ama tabi sadece kese bu seferde içi dolumu boşmu düşüncesi kapladı beni 7agustosta gel bakalım hem kalp atışını duyalım dedi ama bende geçmek bilmeyen zaman ve aklımda bir çok soru ve endişe yani anlayacahınız bence adet gecikmesi yaşadığın zaman uygula testini kanını inş herkese Allah bende dahil hayırlısını nasip etsin 🤲🏻amin