Bursem16 bes sene oldu kizimda 39+2 de sancilarim cikti nst de diye beklemedi acilmada yok dedi. Sekreteri bekleyelim dedi, doktor da sulari gelirse riske atmayalim dedi. ertesi gun sezaryene girdim. Zaten yatip kalkamaz olmustum isime geldi kizimda 3.740 dogdu. Baska konusma gecmedi. Ben burdan akisina birakip ille de normal dye tutturmayan birinin izlenimini aldim bebegin durumuna bagli. Dediigm gibi ben hc bisey demedim bekleyelim vs gibi