Kızlar 17 haftalık olmak üzereyiz henüz daha hareket hissedemedim. Bir de internette videolarda görüyorum bebişler 10-12 haftalıkken bile ultrasonda çok hareketli oluyor ben cinsiyeti öğrenmek için gittim o kadar çikolata vs yiyince hareketleniyor dediler ama bizimkinde tık yok sanki her ultrasonda uyuyor gibi 😅