Mlsaby Selamlar , 16.haftam bitmek üzere bebişim normal haftalara göre 5 gün önden gidiyor arada sancı ve kasık ağrılarım oluyor rahim büyüdüğü için bu haftalarda olması normalmiş sanırım sizde de oluyor mu yada oldu mu. ?
Rabiul Mlsaby magnezyum kullanıyor musun ? O haftalarda benimde ağrım vardı doktorum magnezyum başlatmıştı doktoruna bilgi ver canım
sltn2686 Mlsaby ben 15.haftadayım yaşamıyorum şimdilik ağrı , 2 hafta sonra kontrolüm var ama karnım hep şiş hissi var 3 kilo aldım 😫