Karanberkin Haftaya girdik çok şükür benim ikinci gebeliğim öbürünün üstünden 7 sene geçti maşallah oda çok hareketliydi ama bu çok fazla canımı yakıyor derimi yırtıp geçecek gibi ayakları felan .Sizde böyle mi hissediyorsunuz nasıl hissediyorsunuz bebeğinizi ? Sizin de kemiklerinizi delip geçecek gibi mi ? Ben ilk aylar fitness a gidip çok spor yaptım acaba karın kaslarım mı sertleşti anlamış değilim 😂
Rabiul Karanberkin bende öyleydim ya rüyama girmişti bir kere derimi yırtıp parmağı çıkmıştı karnımdan çok korkmuştum 😆