Arzuss1 ben cok pimpirikli bir karakterim herşeyi kafama takarım ilk gebeliğim sürekli araştırırım izlerim okurum . 3 doktor değiştirdim . Ve gözle görülür en beğendiğim beni en rahatlatan en tecrubeli doktor ahmet hocaydı . Doğumun kararını anne ve bebeğin sağlığına göre değerlendiriyor . Gebeliğimin başından beri bebeğim 12 gün önde gidiyor ve suyum fazla . Babasıda bende iri yapılıyız ve kiloluyuz cocugumda iri gününe göre ve kilosu fazla . Tıbben normal doğum yapmak istesem bebeğimin sağlıgı tehlikeye giricek cnku omuzunun takılabilme ihtimali var bu da benim makatıma kadar kesilmeme sebebiyet vericek . Gebeliğime bağlı hemoroidim oluştu ikisinin acısını kaldıramıyacagım için hem tıbben hem kendi hür irademle sezeryan istiyorum . İlla hemen ayaga kalkım işimi gücümü görim kimseye muhtaç olmim deyip bencillik yapmadım yani .