28.07.2024 de sabah 4.30 da uyandığım da suyum gelmişti doktora haber verdim ve muayene için hastaneye çağırdı 3 cm açılmam varmış ve başka hastane de doğum olacağı için yola çıktık eşimle hastaneye geldiğimiz de 4-5 cm olmuştu acikligim ve epidural istedim ama beni oyaladilar çünkü sancim yoktu idare ediyordun 1 saat sonra 7 cm oldu ve süreç çok hizli ilerledi epiduralsiz bir kaç dikiş ile doğumum oldu şuan ikimizde çok iyiz kızımla doğum yapacaklar sorularınız var ise soralabilirsiniz