Kimyasal kanamamın ilk başladığı güne göre hesaplarsam 17.gün bugün regl gibi kanamam başladı yeniden.
Normal kimyasal yaşamadan önceki döngüme göre hesaplasam tam günü idi bat, böyle bi şey yaşayan oldu mu, önceki döngüsünde adet olan?
Genelde herkeste kimyasal kanamasına göre yeni döngü olmuş sanırım. Korkuyorum kanama ya regl değil de başka bi şeyse diye :(