Merhabalar, gebeliğin son ayında el ayak kaşıntısı yaşayan oldu mu? 37. Haftadayız. 1 haftadır ellerimde ve ayaklarımda kaşıntı meydana geldi ve her gün kaşıntı derecesi daha da arttı. 2 gündür kollarımın bazı bölgelerinde ve bacaklarımda da oluşmaya başladı. Doktor normal de olabilir dedi karaciğer Ile de alakalı olabilir dedi bazı testler istedi henüz sonuçları çıkmadı yarın çıkacak sanırım.