Kızlar 14 haftalık hamileyim ve aşırı bulantı ve ekşime var. Prilam ne kadar kullansam da işe yaramıyor. Ekşime için gaviscon kullanıyorum dahası süt içtim. Hiçbir işe yaramıyor. Sürekli istifar ediyorum ve artık yoruldum. Acile gitsem bulantı ve Ekşime için bir şey yaparlar mı?