Bebeğim yenidoğanda maalesef, sağıp götürmem gerekiyor elektrikli pompayla göğsümü sağmama rağmen ve poşetin yarısı kadar süt gelmesine rağmen(15er dk sağıyorum) göğsüm halâ sert sağım sonrası yumuşacık olmuyor ve dokunduğumda da hafif ağrı var ne olabilir sebebi bir şeyi yanlış mı yapıyorum ? Sinirlerim zaten çok bozuk bide bu süt- sağım olayını oturtamadım mastit olmaktan korkuyorum, duşta sıcak suyla masaj yapıyorum yumuşasın diye ama gece göğüs ağrısı ile uyandım taş gibiydi, Yenidoğan’daki hemşireyle konuştum sadece sık sık sağın dedi tamam sağıyorum ama yine sert, lahana sarın dedi biri ama sütü geri çekerse o da mastitte yapılmıyo mu kafam çok karıştı nolur yardımcı olun çok dua ederim çıkamıyorum işin içinden cook uzun yazdım kusura bakmayın