Bugün acile gittim daha yeni nstde sancım çıktı biraz ama doktor doğum sancısı denecek kadar ciddi değil hiç korkma son haftalar artık olabilir böle baskılar dedi o yüzden ağrım var hala en iyisi kuruyemiş çay bi kek çırpıp atarım fırına bide a 101 deki hazır yuvarlak börekten alayım dedim buzluğumda da kurabiyelerim var kızlar yapıp atmıştım onlardanda çıkardım mı günü kurtarır diye düşünüyorum ☺️