1hamle Kızlar diğer hamileliğimde 8 haftalıkken kalbinin durduğunu öğrenmiştim şimdi 7+5 im Salı günü randevum var gece karnım çok ağrıyordu bunun onun derdi bastı beni hiç halim yok dokunsan ağlayacağım kafamı kaldıracak moral destek lütfen 🥹
SuEmbal 1hamle Kıyamam SANa rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin bende ilk gebeliğimi kalp durmasıyla kaybettim seni çok iyi anlıyorum yeni hamile olduğumu öğrendim bende ama biz ne yaparsak yapalım takdiri ilahi bak ikimizde tekrar hamile kalmışız yine rabbim büyüktür inşallah Allah’ın izniyle kucağımıza alırız bebişlerimizi sağ Salim içini ferah tut vesvese yapma
SuEmbal 1hamle Herşeyi kötüye yorma belki hazımsızlık olmuştur karnın ondan ağrıyor ya ben dün gece uyuyamadım bacaklarımın ağrısından oluyo böyle şeyler vücudumuZ bebişlerimize adapte olmaya çalışıyor ve hormanlarımız yüksek gayet normal Böyle ağrılar çekmemiz😊♥️
reyhan_t 1hamle çok iyi anlıyorum ya benim de önceki gebeliğim kürtajdı şimdi tekrar gebeyim muayene günü gelene kadar yüreğim ağzımda yaşıyorum ama kötüyü çağırmak diye bir şey var bence o yüzden sürekli iyi düşün hayal kur
1hamle SuEmbal inşallah canım o kadar kendimi sıkmışım ki gönderiyi attığımdan beri ağlıyorum nedensiz eşim doğu görevinde deprem bölgesinde izin aldı yola çıktı yanıma gelmek için
1palyaco 1hamle 8 haftalıkken kalbi durdu kürtaj oldum geçen sene 3 temmuzda . Bu sene 5 temmuzda ise doğum yaptım . Oğlum oldu🙏🏻💙 olumsuz düşünmeyin .
dika 1hamle bende ilk bebeğimi zorunlu kürtaj oldum ve kaybettim bu ikincisi olunca çok korkuyordum ve korku insana çok zor geliyor ve insana bilmiyorum insanlar inanır mi ama aşırı vesves geliyor bende de oldu her an kaybedecem diye sonra tevekkül etmeye başladım Rabbime sen verdin almak istersen sen alırsın en iyisini sen bilirsin felan çok şükür o korkularımı atlattım sizde öyle yapın bence 11+6 da yoğun kanamam geldi ona rağmen yine tevekkül ettim şuanlik iyiyiz inşAllah 13+5 olduk bakalım Rabbim neyi nasip ederse o olur 🤲🏻🤲🏻🍀
reyhan_t dika bu cümleleri sanki ben kurmuşum gibi…Geçmişte kayıp olunca vesvese ister istemez oluyor teslim olunca bir rahatlama geliyor gerçekten, hiçbirimiz Allah’tan daha merhametli değiliz bunu düşünüp tevekkül etmek sakinleştiriyor beni de🍀
1hamle dika amin amiin çok dua ediyorum inşallah sağlıkla gelirler rabbim korusun inşallah teşekkür ederim inşallah geçecek bu günümde
Yellowwolf 1hamle Canım anlıyorum seni, ister istemez kafanda acabalar dönüyor ama hiç endişelenme veren de Rabbim, alan da Rabbim, kısmeti varsa bu dünyada her türlü sapasağlam doğar.. Hep olumlu düşünmeye çalış, her şey gönlünce olsun.🌺
dika reyhan_t çok teşekkür ederim Allah razı olsun ayenn öyle valla tevekkül ettim mi bende rahatlıyorum korku endişe kalmıyor Rabbim birdaha o günleri göstermesin size bizlerede 🤲🏻🍀
dika Avkdo25 teşekkür ederim rahat olun tevekkül etmekten insanın elinden birşey gelmiyor tevekkül ettin mi için rahat oluyor ferahlama geliyor güven oluyor korku sıfır 🍀
sltn2686 1hamle bende 8 haftalıkken düşük yaptım şuan 15 haftalığım 2 hafta sonra kontrol var hala korkuyorum hala bişey oldu mu acaba hissi keşke hareketlerini hissetsem artık diyorum geçmiyor bu his maalesef :(
Minikuzucuk 1hamle benimde 6 ve 7. Haftam o kadar ağrılıydıki regl sancısı gibi ve hergün çok korkmuştum ama doktorum kesenin tutunduğunu ağrınında bu yüzden olduğunu söyledi