Bebisiminannesii Kızlar nasıl gidiyor? Benim sadece uykum var surekli ve ara ara midem bulanıyor biraz. Sizin nasıl geçiyor:)
Dfnsyn Bebisiminannesii ben de 7+3 oldum yarın kalp atışı için gideceğiz ama aşırı korkuyorum inşallah her şey yolundadır 🙏🏻
Beyazmelekkk Bebisiminannesii 7+3 um ama bebek 6 gün geriden geliyordu en son Dr iken. 8-9 haftalıkken gel kalbini duyalım atıyor ama dedi . Hem diken üstünde hem stres hem arada mide bulantısı sinir stres herşey var . Karnım şişti gerildi baya 5 aylık gibiyim nasıl böyle oldum anlayamadım 2. Gebelik bu arada. Daha kimseye demedik ama.karnim çok belli ediyor
Larraa Bebisiminannesii Yarın tam 7 oluyorum. Halsizlik bulantı var. Ara sıra ağrımda oluyor rahim bölgesi ve kasıklarda. Çarşamba kalp atışını duymaya gidecez çok heyecanlıyım. 🥹 Siz duydunuz mu kalp atışını?
1hamle Bebisiminannesii 2 kaybım var bu 3. Bebeğim olacak inşallah sağlıkla gelir 😍 korkuyorum bir şey olacak diye
Etl2244 Bebisiminannesii Benimde aşırı korku halim var kalp atışını duydum ama bişey olcak diye çok korkuyorum belirtilerimde bugün az bazen çok oluyor
Etl2244 1hamle inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼diğer kayıplarınız kaçıncı haftada pıhtılaşmadan mı burada çok okuyorum
Bebisiminannesii Etl2244 stres yapma pozitif düşün. Hersey iyi geçer insallah hepimiz sağlıkla kucağımıza aliriz bebislerimizi 🥰
Larraa Dfnsyn Ay duyarsınız inşallah. Ben de çarşamba gidecem 7+2 de aynı korku bende de var ama pozitif olmaya çalışıyorum. Hepimiz için her şey yolundadır inşallah bebişlerimizs kavuşmak nasip olsun ❤️🙏🏻
Bebisiminannesii Dfnsyn insallah :) ben de henüz doktora gitmedim persembe gunu gideceğim inşallah bende kalp atışını duyarım
Enmomy Etl2244 bende ilkte düşük yaşadım şu an 6 haftalık doktor pıhtılaşma testine de bakalım dedi . Corasprin kullanıyorum
Bebisiminannesii Larraa henuz doktora gitmedim biraz beklemek istedim kalp atışını duymak için. Persembe gideceğim bende. Hersey yolundadır umarım:)
Bebisiminannesii Larraa benim agrilar 5 ci hafta fln oluyordu simdi gecti, sadece acıkınca midem bulanıyor, yemek yedikten sonra yine bulanıyor 🙄 sürekli uyku hali göğüsler de hassasiyet.
Pamuksekercim Ben 8+5 haftaligim yarın hastaneye gidicem ins kalp atışını duyarım stres yapıyorum bende
Bebisiminannesii Pamuksekercim hafta olarak iyi duyarsınız bende 7+2 persembe gidecegim kalp atışını duyariz insallah. Hepimizde ayni endise ve heyecan var ❤