1PrensAnnesi___ Benim acı eşiğim aşırrrııı düşük 38 haftalıkken durumun ciddiyetini kavrayıp “doğurmasam olmaz mııı” diyip ağlardım eşime.😂 Doktoruma epidural istiyorum dedim (prenses doğum) anlaştık ama doğuma gittiğimde “8-9 cm açılma var epidural doğumu durdurur 4 cm olsa takardık zaten 1 saate kalmaz doğurursun” dedi (evde beklemeyi baya abarttım da ben😂) En çok etkisini (bence) gördüğüm şeyler günde 3-4 kat merdiven çıkmak, pilates, her gün sabah/akşam en az 35 dakika yürüyüş yapmak, her gün 7 hurma, 1 kupa adaçayı içmek, her gün çömelerek ılık duş almak ve karnına/sırtına 5-10 dakika ılık su tutmak, her gün 1 beypazarı soda içmek ve sürekli karnıma çörekotu yağı sürüyordum instada görmüştüm işe yaradımı bilmiyorum onu. Yani çıt kırıldım olduğum hâlde %100 normal doğurdum yanlışlıkla ve iyi ki diyorum. Çevremdeki birçok hamile kişi sezaryen oldu (sağlıksal olarak) ben de sezaryen düşündüm baya korkumdan bana “sakın olma kanka” dediler hepsi olmadım 20 günde koşacak kadar ayaklandım o arkadaşlarım 7-8 aylık oldu daha yeni yeni toparlanıyor. (Kişiden kişiye, doktordan doktora da değişir tabii)