Normalmiş bu uyuşmalar ben özellikle 34ten sonra her sabah ellerim kollarım uyuşuk uyanmaya başladım ödemin de etkisi oluyor tabi ama uyandıktan 5-10 dk sonra geçiyor hepsi. Sağ göğsümün altında hiç geçmeyen uyuşukluk hissi var ama ona doktor da anlam veremedi kan değerlerime bile baktı temiz çıktı cildin gerilmesiyle alakalı heralde dedi en son 🤷♀️