Hasibeeee böyle bir seçenek ilk defa gördüm. Ama ben doğum yaptıktan sonra doktorumu başka doğuma çağırdılar beni bırakıp gidemedi mesela halbuki başımızda 2 ebe daha vardı. Ama kanamam arttığı için ve estetik dikiş yapmak istediği için dikişi kendisi yaptı. Başkasına emanet etmedi. Yani ben kendimi böyle bir riske atmak istemez direk doktor seçerim yaşadığım için süreci