1907sed _Minik_ ya bendede aynı şey var 33 hafta neden oluyor acaba çarş doktor randevum var soracağım doktora
sandraa2 _Minik_ bnde 40+1 haftamdayim dün 2 sabah 1 olmak üzere 3 kez sarımsı mukuslu birseydi be yapışkan jel gibiydi ama sancım ağrım hicbirsekilde yok arada bi yürümekte ve merdivenlerde iniş çıkışta zorlanıyorum
_Minik_ Skck kaç haftadan başladı sizde? İlk gebeliyimde oluyormuydu diye unuttum, sadece nişan gelişini hatırlıyorum ama o da daha yoğun kıvamlı ve renkliydi. servikal uzunluğa falan da baktırdım normal.
1907sed sandraa2 sizin günü gelmiş maşallah. Dikkat edin nişan olabilir bir kaç güne doğurursunuz gibi
sandraa2 1907sed evet cnm günüm yakın ama bn anlamadım o şey Nisan mı değil midir acaba siz hiç doktornza danıştınız mı ?