mhrmom Merhaba hanımlar ara ara uğruyorum buraya sormak istediğiniz şeyler varsa hamilelikle bebekle ilgili, yardımcı olmak isterimm. Ben de bir anneyim🤗
Mikrofon0 mhrmom 37+1 deyim dün acile gitmek zorunda kaldım 2cm açıklık var dedi eve geldim ağrıların bundan dedi bugün süt geliyor göğsümden bir dahaki randevuma 10 gün var ne önceden gitmem gerekir mi açıklık için ne yapmam lazım ☺️
Rabiul Amphitrite doğuma az kala başlayabilirsiniz ben doktoruma danışarak başlamıştım 2 gün sonra doğum yapmıştım hiç yara olmadı günlük sürdüğümüzde bile bütün sızıyı alıyor
mhrmom Amphitrite cevap verilmiş 👍 bende öyle yaptım benim de hiç yara olmadı ve çok kullanmama da gerek kalmadı
mhrmom Mikrofon0 sanciniz artarsa gidin tabi ama o açıklıkla 1 hafta gezen var ve süt gelmesi gayet normal benim daha bişey yokken süt geliyordu. Her an gelebilir minnak sağlıkla büyüsün☺️