9Busra9 Sleepy bio natural kullanan var mı dostlar molfix mi o mu kararsız kaldımm acil fikir alayımm 😊😊
Rabiul 9Busra9 molfix kullanıyorum yenidoğan 2. Paketim bitmek üzere hiç sızdırma ve pişik yapmadı çişini yaptığı zaman göstergesi de var renk çubuğu değişiyprm
Enfal_06 9Busra9 2 sinide aldım hem sleepy bio natural hemde molfix molfixten herkes çok memnun ikisini de denemek amaçlı birer paket aldım
Enfal_06 9Busra9 ay ben aldıktan sonra çok şikayeti varmış bio natural olan değil diğeri içinden kıl çıkmışti biri instada paylaşmıştı kontrol ederek bebeğine kullanıyormus bezin içinden bildiğin çektikçe çıkan bi kıl vardı
MerveA2020 9Busra9 ikisini de denemiştim ama sonra molfix kullanıyoruz 2 yıldır . Sleepy de kötü değildi sadece lastikleri sıkı ve kalıbı dar geldi oğlum biraz iri büyüdüğü için
Enfal_06 9Busra9 bio natural de öyle bişey yoktur inşallah bakalım kullanınca anlaşılır hangisi iyi gelirse onu alıp kullanırım
BabyAta 9Busra9 slepy yeşil paket olan igrenc çok kötü kokuyor bez. Ben baby turco kullanıyorum başından beri hem bezi hem ıslak mendili çok memnunum
9Busra9 BabyAta bu mavi dışı sorduğum sleepynin evet dediğiniz gibi yeşil olandan memnun değiller bakalımm uymazsa baby turco da denerimm