Kızlar emziriyorm gazlı bebegm bazen memedne kendini atıp kızarıyor huzursuz böyle göğsümü sıkınca 2 3 delikten fışkırıyor ama sağınca en fazla ikisinden 90 cc çıkıyor oda sadece gece ve sabah öğlenleri en fazla 60 cc geliyor bebegm çişli bezi 8 tane falan acaba huzursuzlugu gazdanmı doymuyormu mama veriyorn bazen öyle oldugunda onu içerken bile huzursuz oluyor sma sonrası uyuyor hemen 2. Cocugm ilki emmemişti mamayla beslendi o yuzden tecrübesizim yardm edin