@Eluskonunannesi benim de tam tersi ilki oğlandı ve sürekli memede gece gündüz ağlıyordu, uyuyan bebekler görünce şaşırıyodum inanki çok değişik bi dönemdi. Ki ben en çok çocuklarda yenidoğan dönemini severdim kendi çocuğumda tam tersi oldu. Erkek olup da çok rahat olan bebekler gördüm canım seninki de öyle olur inşallah🥰