Kızlar ben 33 haftalık gebeyim hemen hemen her gün günde 2,3 kez karnımda ritmik olarak kalp atışı tarzında atmalar hissediyorum sizce bu nedir bazen 2ve 7 dk aralığında sürüyor yaşayan var mı acaba doktora da soracağım ama inşallah kötü bişey değildir ilk bebeğim o yüzden bilmiyorum