Gokce35- benim 2 sene önceki hamileliğimde yaşamıştım hiçbir sıkıntı yok ama yine de düşük riski diyerek doktorum iğne verdi ve 1 ay evde tuvalet harici kalkmami yasaklamıştı sonra geçti normal hayatina donebilirsin ağır işler yapmadigin sürece dedi o şekilde geçmişti. Siz de merak etmeyin geçer Allah’ın izniyle, baya güçlü ilaçlar 😊