Yeniyeniden Cinsiyet partisi yapan yada yapmayı planlayanlar varmi 🙂 evdemi düşünüyorsunuz yoksa orhlganizasyon ile disardami
Deryadry Kalabalık olacaksa evde yapıp kendinizi yormayın bence:)Organizasyonla vadede yapılabilir ,ikramlar da kolay olur.Maddi olarak pahalıya gelir derseniz sahil kenarında falan da kendiniz süslemelerle uyguna yapabilirsiniz bence:)
Yeniyeniden Deryadry yqni yine 25 kişi oluruz zaten kendi ailem kalabalik evde sanki daha iyi olur gibi susuler falan aliriz dedim aslında ben çok meraklı değilim ama gençler merakli🙂
Deryadry Benimde kayınvalidem çok istiyor bu tarz organizasyonları.yoksa bende yapma taraftarı değilim çok:)İkramları hazırlamakta misafir ağırlamakta yardım edeceklerse evde de güzel olur ☺️
Sezer2108 Biz malzemeleri alıp kendimiz yaptık bahçede 🥰 pasta kurabiye poğoça sarma Rus salatası vb ikramlıklar vardı birde
chrysanthemum Biz 15 kısı kadardık evde yaptım. Süs müs gereksiz gelıyo ama bı ıkı susleme aldım ıkramlık masa hazırladım. Evde kap kekler yaptım ıclerıne renklı krema sıktım. Kremalar beyazdı sadece birini mavı yaptım vıdeo acarak herkes eline aldı aynı anda ısırdı herkes bırbırıne bakıyordu cok komık oldu cok guzel bır anı oldu benım ıcın. Tabı bız az kısıydık ben organızasyona fılan gerek gormedım kalabalıksanız alternatıfler dusunulebılır