Gulem Kan sulandırıcı iğneye başladım bugün yarın uçak yolculuğum var saatinde vuramayacağım bisey olur mu yada geç vursam ?
Ayssiirraa Gulem bende izin günlerimde saatine kaçırıyorum doktora sormuştum sorun olmaz dedi hatta geç degil erken vurarsan daha iyi olur bence bide göbek acımıyo mu ben yapamıyorum bacaktan yapıyorum
meryemm_demir Gulem Bende kullanıyorum.Bazen unutabiliyorum , gece yatmadan önce yapıyorum normalde uyuyup kaldığım oluyor sabah yapıyorum saati geçirmesek daha iyi tabi ama insan beşer sonuçta şaşabiliyoruz..
Suveyda26 Uçak tuvaletinde vurabilirsin 8 aydan beri kullanıyorum her yerde vurdum😁 saatinde vurmak çok önemli