Melisaekr Dikiş yerimde biraz açılma var normal mi kendiliğinden kapanır mı, yoksa doktora gitmeli miyim çünkü çok yanma hissi var
Melekabdullah Melisaekr enfeksyin bekleme canim daha fazlasi olmadan bendede oldu aynisi benim biraz beklemeden zor oldu once yanmayla basliyor
Melekabdullah Melisaekr yok canim enfekyonlu bolgeyi temizliyorlar kendiliginden kapaniyor dikisiniz lazerse