Zeybal34 Adet tarihim bugün. Sabah 10 da 2 damla kan geldi. Sonra ise afedersiniz kahverengi yapışkan bi sıvı. Şimdi ise kahverengi lekelenme var. Karnımda hafif ağrı var. Doktora gitsem eğer gebeysem kan testinde belli olur mu ?
minismom Zeybal34 yerlesme kanaması olabilir hamileysen dusuk riski olabilir o yuzden kanama olabilir veya adetin sokulecektir her ihtimale karsı bi tahlil yaptır
Zeybal34 Yoksa beklemeli miyim? Ağır bir işte çalışıyorum. Gebeysemde büyük bi ihtimal yarın ağırlık kaldırdığım için düşük yaparım. Tabi Allah ın bileceği iş ama düşebilir.
Betusbetus Zeybal34 Adet günündeysen idrar testinde de kan testinde de cikma ihtimali cok yüksek. Riske atma beklemeden yap bence
alisamomm Zeybal34 evde erken gebelik testi yapabilirsiniz adet gününüz bugün eğer bebiş varsa rahat bir şekilde iki çizgi çıkar
olivia77 Zeybal34 bizim burdaki şehir hastanesinin acilinde direk test yapmıyorlar ben de ishal kusma var diye yalan söyledim doktora gözükünce de gebelik şüphem var ilaca başlamadan önce onun testini yapabilir misiniz demiştim yapmıştı
minismom Zeybal34 ben kasık agrım bulantım var dedigimde bakıyolar ama orayı bilemicem soyle de mesela test yaptım pozitif cıktı ama kahverengi kanamam var de onlar bakarlar betaya falan
minismom Zeybal34 yerlesme olabilir bi test bile yapsan cıkar belki yerlesme yasamadım gerci ama belli olunca haberdar et bizide meraklandım suan
Zeybal34 minismom kocam götürmüyor. Nasipte varsa belli olur yoksa da olmaz dedi. Apır bir iştede çalışıyorum. Allah a havale ettim onu artık.
minismom Zeybal34 aaa delimi ne yakınlarda nobetci eczane yokmu bi test alsan ilk cocukmu.. Gerci bende hamileyim diye testi gosterdigimde silik cizgi diye kocam dereyi gormeden pacaları sıvama demisti dengesiz emin olayım diye kanda yaptırmıstım oda pozitifti kese falan gorunmedi daha diye oyle demisti manyak bu erkekler yaa