Betul-1221 Kızlar 35 haftalık hamileyim. Vücudumun her yerinde tıpkı soğuk algınlığı gibi bir ağrı var. Doğum belirtisi değildir demi? Sancı dedikleri böyle bir şey mi ? Lütfen acil düşüncelernizi yazın