Birizmirlianne-14 Kızım 37.haftanın ilk gecesi doğmuştu ve açıkçası beklemiyorduk bile oğlum ise Şuan 38 haftaya girdik bunda beklemek daha çok strese sokuyor beni daha ne kadar bekliceğimi bile bilmiyorum 🤷♀️
sb17 Birizmirlianne-14 38+1’im ben de, sezaryen olacak, ama vaktini uzattıkça uzatmaya çalışıyorum ki içeride daha çok kalsın😅 sizin de bebeğiniz inşaAllah hayırlı sağlıklı zamanda gelir
Alparslanmom__ Birizmirlianne-14 bnde 38+1 im beklemedeyim normal doğum olacak nezaman gelirse artk minik bey🙏🥹🙈